Sneakers, Sneakers and again Sneakers

Мина време от последната ми публикация, затова днес спонтанно, без претенция реших да разкажа малко повече за манията си по кецовете.

IMG_0047

От доста време се мъча да си купувам обувки, различни от кецовете. Успях да си взема 2-3 чифта сандали с платформа, имам един чифт токчета и един чифт оксфордки (които са другата ми мания що се отнася до обувките). Е, явно ви стана ясно, че аз НЕ мога да ходя всеки ден на високи обувки и това е. Опитвам се, даже си направих въпросните “токчета” по поръчка, но… ефектът е “ДА ЖИВЕЯТ КЕЦОВЕТЕ”.

Converse or nothing

IMG_0046

Наскоро прибрах зимните дрехи и обувки и установих, че освен зимните Converse-ки имам още 4 други чифта, които се причисляват към кецове за пролетта, лятото и есента…

IMG_0048

Това положението, просто много обичам Converse и това за мен е най-удобната обувка в света! И няма по-яко нещо от това да си купуваш всевъзможни видове кецове без да ти се налага да ги мериш, защото любимата ти марка е с унифицирана номерация и ти си знаеш твоя номер.

IMG_0045
Освен това са толкова лесни за поддръжка, че няма на къде повече! Когато остареят пък, стават още по-голяма класика.

IMG_0049
Любимият ми мъжки модел

А освен това стават и за всякакви поводи: 😜

167eca6afe68eb382b1aa26e1beffc4a

Какво възнамрявам да направя за този сезон?

Надявам се, че няма да стане редовният сценарий, в който аз се вайкам, че нямам обувки, след което отивам на пазар, и се връщам с чифт № 6. Затова съм решила да дам зелена светлина на друг вид обувка, който мнооого ми харесва от известно време насам — Addidas Superstar.

tumblr_nwxi8pAiHU1u1ls91o1_500

Изненада! Пак кецове… ама други! 🙂

Adidas_superstars_striped_dress_streetstyle

С тази крайно безсмислена статия искам да усмихна почитателите на удобните “буйки”, както казваше Бранислав Нушич в своята автобиография, защото за мен се оказа, че един от пътищата към bella figura са именно удобните обувки!

Baci,

Emilia

Photos: personal archive, Pinterest, Tumblr, Kristy Who?
Leave a Reply

